Hvordan tilføjer jeg Danske Bank?
Ny integration med Danske Bank: Mellem den 17. og 25. juni 2021 skiftede vi til en ny integration med Danske Bank. Eksisterende Spiir brugere vil derfor blive bedt om at logge ind igen, via NemID.
I den nye integration har vi desværre ikke adgang til opsparing- og lånekonti. Derfor kan du opleve de konti vil blive markeret som 'lukket' i Spiir. Det skyldes bankerne ikke er forpligtede til at give adgang til de kontotyper. Se 'Hvad er PSD2?' for mere info.
I den nye integration har vi desværre ikke adgang til opsparing- og lånekonti. Derfor kan du opleve de konti vil blive markeret som 'lukket' i Spiir. Det skyldes bankerne ikke er forpligtede til at give adgang til de kontotyper. Se 'Hvad er PSD2?' for mere info.
Kendt problem i ny integration: Nogle brugere forbliver forbliver på 'Please wait...' side efter login
- Løsning på iOS: Opdater til nyeste app version 5.3.7 (udgivet 4. juli) og prøv igen
- Midlertidig løsning på Android: Prøv igennem vores web-version (kan godt tilgås på mobil selvom den ikke er optimeret til det). Vi har haft et par andre brugere der har haft held den vej igennem. Danske Bank arbejder på at løse problemet.
Når du vælger Danske Bank vil du blive sendt videre til en login-side hvor du skal logge ind med dit NemID.
Når det er gjort henter Spiir på dine vegne poster automatisk fremover i en periode på 90 dage. Efter 90 dage skal du igen logge på din bank fra Spiir for at bekræfte, at vi fortsat har dit samtykke til at hente dine bankdata. Når det er tid til at du skal logge på din bank igen, sender vi en notifikation eller e-mail til dig 😊
Hvis du har vanskeligheder med at få tilføjet banken kan du kontakte os i support.