Hvordan tilføjer jeg Sydbank?

Ny integration med Sydbank: Den 11. januar 2021 skiftede vi til en ny integration med Sydbank. Eksisterende Spiir brugere vil derfor blive bedt om at logge ind igen, via NemID.
I den nye integration har vi desværre ikke adgang til opsparing- og lånekonti. Derfor kan du opleve de konti vil blive markeret som 'lukket' i Spiir. Det skyldes bankerne ikke er forpligtede til at give adgang til de kontotyper. Se 'Hvad er PSD2?' for mere info. 

Når du vælger Sydbank vil du blive sendt videre til en login-side styret af Sydbank. Her vil du typisk blive bedt på at logge på med NemID. 

Når det er gjort henter Spiir på dine vegne poster automatisk fremover i en periode på 90 dage. Efter 90 dage skal du igen logge på din bank fra Spiir for at bekræfte, at vi fortsat har dit samtykke til at hente dine bankdata. Når det er tid til at du skal logge på din bank igen, sender vi en notifikation eller e-mail til dig 😊 

Hvis du har vanskeligheder med at få tilføjet banken kan du kontakte os i support

Særligt for tidligere Alm. Brand Bank kunder

Hvis du har konti fra Alm. Brand Bank i Spiir vil du typisk opleve, efter have logget på Sydbank via Spiir, at du får muligheden for at vælge, hvilke konti du vil tilføje. Vi kan desværre ikke automatisk matche dine konti mellem de to banker.

Når du vælger en konto, får du derfor muligheden mellem at vælge ‘Tilføj som ny konto’ eller ‘Flet med eksisterende konto’.

  • Hvis din konto allerede er i Spiir: Så bør du vælge at flette dem. På den måde undgår du dobbelte konti og poster i Spiir.
  • Hvis du er i tvivl: Tilføj den som en ny konto. Så kan vores supportere hjælpe dig med at flette dine konti, hvis du ender med dobbelte konti og poster.

Du mister ikke dine eksisterende poster og kategoriseringer, når du tilføjer dine konti igen 👌

Stadig brug for hjælp? Kontakt os Kontakt os