Hvordan tilføjer jeg Spar Nord Bank?

Ny integration med Spar Nord Bank: Den 3. juni 2021 skiftede vi til en ny integration med Spar Nord Bank. Eksisterende Spiir brugere vil derfor blive bedt om at logge ind igen, via NemID.
I den nye integration har vi desværre ikke adgang til opsparing- og lånekonti. Derfor kan du opleve de konti vil blive markeret som 'lukket' i Spiir. Det skyldes bankerne ikke er forpligtede til at give adgang til de kontotyper. Se 'Hvad er PSD2?' for mere info. 
For tidligere BankNordik kunder: Vi får en tom kontoliste fra Spar Nord for alle kunder der tidligere har været i BankNordik. Vi er i kontakt med dem, og der arbejdes på en løsning (opdateret 25. juni 2021)

Når du vælger Spar Nord Bank vil du blive sendt videre til en login-side hvor du skal logge ind med dit NemID. 

Når det er gjort henter Spiir på dine vegne poster automatisk fremover i en periode på 90 dage. Efter 90 dage skal du igen logge på din bank fra Spiir for at bekræfte, at vi fortsat har dit samtykke til at hente dine bankdata. Når det er tid til at du skal logge på din bank igen, sender vi en notifikation eller e-mail til dig 😊 

Hvis du har vanskeligheder med at få tilføjet banken kan du kontakte os i support.

Var denne hjælp brugbar? Tak for din feedback! Der opstod et problem med at sende din feedback. Prøv igen senere.

Stadig brug for hjælp? Kontakt os Kontakt os