Hvordan tilføjer jeg Dragsholm Sparekasse?

5. august – Manglede opdatering af poster i Spiir: Oplever du, at dine konti i Spiir ikke bliver opdateret?

Det skyldes en teknisk ændring hos SDC, som står bag IT-systemerne hos en række af landets banker. Denne ændring har betydet, at vi ikke længere modtager nye poster på dit gamle banklogin i Spiir siden den 22. juli. 

For at din Spiir app kan blive opdateret med nye poster, skal du tilføje dine konti igen – også selvom de allerede er i appen. Det gør du således: 

– Gå til ‘Mere’ > ‘Banker’ > ‘Tilføj ny bank’
– Vælg din bank og tilføj de samme konti, som allerede er i Spiir. 

Vigtigt! Hvis du får muligheden mellem “Tilføj som ny konto” eller “Flet med eksisterende konto”, bør du vælge at flette dem, da de allerede er i Spiir. På den måde undgår du dobbelte konti og poster i Spiir. Det er vigtigt, at du følger denne guide og ikke begynder at slette eller lukke de konti, der allerede er i Spiir. 
Ny integration med Dragsholm Sparekasse: Den 22. juli 2021 skiftede vi til en ny integration med Dragsholm Sparekasse. Eksisterende Spiir brugere vil derfor blive bedt om at logge ind igen, via NemID.
I den nye integration har vi desværre ikke adgang til opsparing- og lånekonti. Derfor kan du opleve de konti vil blive markeret som 'lukket' i Spiir. Det skyldes bankerne ikke er forpligtede til at give adgang til de kontotyper. Se 'Hvad er PSD2?' for mere info. 

Når du vælger Dragsholm Sparekasse vil du blive sendt videre til en login-side hvor du skal logge ind med dit NemID. 

Når det er gjort henter Spiir på dine vegne poster automatisk fremover i en periode på 90 dage. Efter 90 dage skal du igen logge på din bank fra Spiir for at bekræfte, at vi fortsat har dit samtykke til at hente dine bankdata. Når det er tid til at du skal logge på din bank igen, sender vi en notifikation eller e-mail til dig 😊 

Hvis du har vanskeligheder med at få tilføjet banken kan du kontakte os i support.

Stadig brug for hjælp? Kontakt os Kontakt os