Hvordan tilføjer jeg Nordea?

Problem med manglede konti: Vi oplever i øjeblikket at mange brugere ikke kan tilføje alle deres konti fra Nordea i Spiir, eller at deres eksisterende konti er markeret som 'lukket' i Spiir. Vi er i dialog med Nordea om problemet, men ved ikke hvornår der er en løsning klar. Hvis du er kunde hos Nordea i Danmark er der en mulighed for, at vi kan få dig at op køre igen, hvis du kontakter vores support. (opdateret 12. marts 2020)

Når du tilføjer Nordea skal du første gang logge på med NemID. Dine NemID oplysninger bliver ikke gemt i Spiir. Når det er gjort vil Spiir automatisk dagligt hente poster fra Nordea på vegne af dig

I denne guide:

Tilføj Nordea konti

1
Vælg Nordea i Spiir appen.
2
Log på med NemID (kræver nøgle fra nøglekort eller NemIDs nøgleapp)

  

3
Spiir vil nu hente din konto og poster. 

Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Så kontakt os på supporten 😊


Hvad betyder fejlen "Du har for mange registrerede enheder i din bank"?

Når Spiir logger ind bliver der registreret en ny "enhed" hos Nordea. Der er en begrænsning på hvor mange registrerede enheder så du kan løbe ind i denne fejl.

For at løse den skal du fjerne gamle enheder i din mobilbank:

  • Åbn Nordeas mobilbank
  • Åbn menuen oppe i venstre hjørne
  • iOS: Vælg menupunktet "Anvend med Touch ID"
  • Android: Vælg menupunktet "Fingeraftryk"
  • Her kan du se en liste af registrerede enheder. Slet dem du ikke bruger


Stadig brug for hjælp? Kontakt os Kontakt os